V našem podjetju smo super zadovoljni.
Dobava pisarniškega pohištva je ena od ključnih storitev, ki jih podjetje ERG nudi podjetjem, organizacijam in ustanovam po vsej Sloveniji. Naš pristop presega zgolj prodajo stolov in miz – posvečamo se celovitemu opremljanju sodobnih pisarn, kjer sta ergonomija in funkcionalnost v popolnem ravnovesju z estetiko. Smo strokovnjaki za oblikovanje delovnih prostorov, ki povečujejo udobje zaposlenih […]

Dobava pisarniškega pohištva je ena od ključnih storitev, ki jih podjetje ERG nudi podjetjem, organizacijam in ustanovam po vsej Sloveniji. Naš pristop presega zgolj prodajo stolov in miz – posvečamo se celovitemu opremljanju sodobnih pisarn, kjer sta ergonomija in funkcionalnost v popolnem ravnovesju z estetiko. Smo strokovnjaki za oblikovanje delovnih prostorov, ki povečujejo udobje zaposlenih in izražajo profesionalnost podjetja.
Že v začetni fazi sodelovanja vam pomagamo izbrati najboljše ergonomske pisarniške stole, električne dvižne mize, konferenčne stole, omare in dodatke za produktivno delovno okolje. Pohištvo dobavimo hitro in zanesljivo – z možnostjo montaže in prilagoditve na mestu uporabe.
V hitro rastočem poslovnem okolju je urejen in funkcionalen delovni prostor ključnega pomena za uspeh podjetja. Ne glede na lokacijo, podjetja pri širitvi dejavnosti ali odpiranju novih pisarn vedno bolj prepoznavajo pomen sodobne, ergonomske in prilagodljive opreme. Dobava pisarniškega pohištva zato ni zgolj logistična naloga, temveč tudi strateška odločitev, ki vpliva na učinkovitost in zadovoljstvo zaposlenih.
V podjetju ERG te potrebe dobro razumemo. Ne ponujamo generičnih rešitev, temveč premišljeno zasnovano in prilagojeno pisarniško opremo – ne glede na to, ali gre za manjše podjetje ali celoten poslovni objekt z več deset delovnimi mesti. Vsako okolje obravnavamo individualno, z upoštevanjem prostorskih možnosti, funkcionalnih zahtev in proračunskih okvirjev.
Ergonomsko pohištvo ima neposreden vpliv na delovno storilnost in zadovoljstvo zaposlenih. Neudobni stoli, slabo nameščene mize in nepregledno shranjevanje vplivajo na telesno držo, koncentracijo in odnose v ekipi. Ko se odločite za sodelovanje z nami, se zavezujemo k ustvarjanju okolja, v katerem bodo vaši zaposleni delali bolje, dlje in z manj napora.
Med najpogosteje naročenimi izdelki so:
Nastavljivi ergonomski pisarniški stoli, ki omogočajo pravilno podporo hrbtenici
Električne dvižne mize za izmenjavo sedenja in stanja
Pametni sistemi za shranjevanje, ki povečajo preglednost in urejenost
Konferenčni stoli, primerni za sestanke in obiskovalce
Modularno pohištvo, ki se lahko premika in prilagaja rasti ekipe
Nova Gorica ima širok spekter poslovnih prostorov – od manjših pisarn v središču mesta, do večjih objektov v Poslovni coni Kromberk. Dobava pisarniškega pohištva Nova Gorica mora biti fleksibilna. V ERG ponujamo modularno zasnovo, ki omogoča:
hitro prilagajanje novim delovnim razmeram,
optimalno izrabo prostora,
estetsko in usklajeno notranjo podobo.
S tem, ko pohištvo prilagodimo vašemu prostoru, se poveča funkcionalnost in zmanjša potreba po kasnejših nadgradnjah. Pri večjih naročilih vključimo tudi 2D ali 3D tlorisni predogled, da stranka že vnaprej vidi, kako bo prostor izgledal.
Pri ERG ne nudimo le izdelkov, ampak celotno storitev. Ko nas kontaktirate za dobavo pisarniškega pohištva v Novi Gorici, vam nudimo:
terensko svetovanje na lokaciji podjetja,
pripravo ponudbe z več možnostmi glede na potrebe in proračun,
dostavo znotraj dogovorjenega roka,
montažo in postavitev,
podporo tudi po zaključku projekta.
Zaradi lokalne prisotnosti na Goriškem lahko zagotavljamo hitro odzivnost, tudi kadar gre za dopolnitve, popravke ali reorganizacijo prostora.
Izkušnje: več kot 15 let opremljanja pisarn po vsej Sloveniji
Specializacija za ergonomijo: vsi produkti so izbrani z mislijo na zdravje uporabnika
Hitra lokalna dostava: Nova Gorica, Solkan, Rožna Dolina, Šempeter – brez čakanja
Svetovanje in načrtovanje: nudimo tudi pomoč pri izbiri barv in postavitvi
Zanesljivost: odlične reference in dolgoročna podpora po nakupu
Ko razmišljate o opremi za novo pisarno ali prenovo starega prostora, se pogosto srečate z vprašanji: Kje začeti? Katero opremo izbrati? Kako hitro bo vse dostavljeno? Z nami dobite enega partnerja za vse. To pomeni manj usklajevanja, hitrejšo izvedbo in boljšo uporabniško izkušnjo.
Poleg tega redno posodabljamo našo ponudbo v skladu s trendi in priporočili stroke. Tako ste lahko prepričani, da bo vaša pisarna moderna, a hkrati funkcionalna in trajnostna.
Če želite ponudbo ali brezplačno svetovanje, nas kontaktirajte prek obrazca na spletni strani ali nas pokličite. Lahko pa nas tudi obiščete – z veseljem vam pokažemo primere rešitev, ki jih že uporabljajo podjetja v vaši okolici.
Za dodatne smernice glede oblikovanja zdravih delovnih prostorov vam priporočamo uradna priporočila Evropske agencije za varnost in zdravje pri delu.