Erg
Rešitve za delovno okolje

Dobava pisarniškega pohištva Nova Gorica

Dobava pisarniškega pohištva Nova Gorica zagotavlja ergonomske in sodobne rešitve za vsako podjetje ali ustanovo v regiji, s poudarkom na udobju in funkcionalnosti.

Mnenja

Izkušnje dolgoletnih strank ERG

Prepričajte se sami, zakaj smo top trgovina s pohištvom. Njihove izkušnje govorijo same zase!

V našem podjetju smo super zadovoljni.

Katja S

Profesionalnost, zanesljivost, velika izbira stolov in svetovanje. Priporočam!

Deborah F.

Dobava pisarniškega pohištva Nova Gorica je ena od ključnih storitev, ki jih podjetje ERG ponuja podjetjem, organizacijam in ustanovam na Goriškem. Naša naloga ni le prodaja stolov in miz, temveč celovit pristop k opremljanju sodobnih pisarn – z ergonomijo, estetiko in funkcionalnostjo v ospredju. Smo strokovnjaki za urejanje delovnih prostorov, ki povečujejo udobje zaposlenih in hkrati odražajo profesionalnost podjetja.

Že v začetni fazi sodelovanja vam pomagamo izbrati najboljše ergonomske pisarniške stole, električne dvižne mize, konferenčne stole, omare in druge dodatke, ki jih potrebujete za produktivno delovno okolje. Pohištvo dobavimo hitro in strokovno – z možnostjo montaže in prilagoditve na mestu uporabe.

Dobava pisarniškega pohištva v sodobni pisarni v Novi Gorici – estetska in funkcionalna rešitev
Dobava pisarniškega pohištva v sodobni pisarni v Novi Gorici – estetska in funkcionalna rešitev

Zakaj je dobava pisarniškega pohištva v Novi Gorici strateška odločitev?

Nova Gorica postaja pomembno poslovno in logistično vozlišče zahodne Slovenije. Podjetja, ki tu odpirajo svoje pisarne ali širijo dejavnost, se zavedajo pomena sodobne in funkcionalne opreme. Dobava pisarniškega pohištva Nova Gorica zato ni zgolj logistična naloga, temveč tudi strateški korak pri razvoju podjetja.

V ERG razumemo te potrebe. Zato ne ponujamo generičnih rešitev, temveč prilagojeno pisarniško opremo – ne glede na to, ali gre za start-up s tremi zaposlenimi ali korporativno nadstropje z 80 delovnimi mesti. Vsako podjetje obravnavamo individualno, z upoštevanjem prostorskih, funkcionalnih in proračunskih omejitev.

Učinkovitost delovnega okolja se začne pri pohištvu

Ergonomsko pohištvo ima neposreden vpliv na delovno storilnost in zadovoljstvo zaposlenih. Neudobni stoli, slabo nameščene mize in nepregledno shranjevanje vplivajo na telesno držo, koncentracijo in odnose v ekipi. Ko se odločite za sodelovanje z nami, se zavezujemo k ustvarjanju okolja, v katerem bodo vaši zaposleni delali bolje, dlje in z manj napora.

Med najpogosteje naročenimi izdelki so:

  • Nastavljivi ergonomski pisarniški stoli, ki omogočajo pravilno podporo hrbtenici

  • Električne dvižne mize za izmenjavo sedenja in stanja

  • Pametni sistemi za shranjevanje, ki povečajo preglednost in urejenost

  • Konferenčni stoli, primerni za sestanke in obiskovalce

  • Modularno pohištvo, ki se lahko premika in prilagaja rasti ekipe

Ergonomski pisarniški stoli in električne dvižne mize v uporabi v podjetju v Novi Gorici
Modularno pisarniško pohištvo nameščeno v različnih prostorih – primer opremljanja v Novi Gorici

Prilagodljive rešitve za različne tipe prostorov

Nova Gorica ima širok spekter poslovnih prostorov – od manjših pisarn v središču mesta, do večjih objektov v Poslovni coni Kromberk. Dobava pisarniškega pohištva Nova Gorica mora biti fleksibilna. V ERG ponujamo modularno zasnovo, ki omogoča:

  • hitro prilagajanje novim delovnim razmeram,

  • optimalno izrabo prostora,

  • estetsko in usklajeno notranjo podobo.

S tem, ko pohištvo prilagodimo vašemu prostoru, se poveča funkcionalnost in zmanjša potreba po kasnejših nadgradnjah. Pri večjih naročilih vključimo tudi 2D ali 3D tlorisni predogled, da stranka že vnaprej vidi, kako bo prostor izgledal.

Dobava, montaža in podpora – vse na enem mestu

Pri ERG ne nudimo le izdelkov, ampak celotno storitev. Ko nas kontaktirate za dobavo pisarniškega pohištva v Novi Gorici, vam nudimo:

  • terensko svetovanje na lokaciji podjetja,

  • pripravo ponudbe z več možnostmi glede na potrebe in proračun,

  • dostavo znotraj dogovorjenega roka,

  • montažo in postavitev,

  • podporo tudi po zaključku projekta.

Zaradi lokalne prisotnosti na Goriškem lahko zagotavljamo hitro odzivnost, tudi kadar gre za dopolnitve, popravke ali reorganizacijo prostora.

 

Ekipa ERG med montažo pisarniškega pohištva pri stranki v Novi Gorici
Infografika s prednostmi podjetja ERG za dobavo pisarniškega pohištva v Novi Gorici

5 razlogov, zakaj izbrati ERG

  1. Izkušnje: več kot 15 let opremljanja pisarn po vsej Sloveniji

  2. Specializacija za ergonomijo: vsi produkti so izbrani z mislijo na zdravje uporabnika

  3. Hitra lokalna dostava: Nova Gorica, Solkan, Rožna Dolina, Šempeter – brez čakanja

  4. Svetovanje in načrtovanje: nudimo tudi pomoč pri izbiri barv in postavitvi

  5. Zanesljivost: odlične reference in dolgoročna podpora po nakupu

 

Opremljanje pisarne brez stresa – to je naš cilj

Ko razmišljate o opremi za novo pisarno ali prenovo starega prostora, se pogosto srečate z vprašanji: Kje začeti? Katero opremo izbrati? Kako hitro bo vse dostavljeno? Z nami dobite enega partnerja za vse. To pomeni manj usklajevanja, hitrejšo izvedbo in boljšo uporabniško izkušnjo.

Poleg tega redno posodabljamo našo ponudbo v skladu s trendi in priporočili stroke. Tako ste lahko prepričani, da bo vaša pisarna moderna, a hkrati funkcionalna in trajnostna.

 

Končni izgled sodobno opremljene pisarne z ergonomskim pohištvom ERG v Novi Gorici

Kontakt in povpraševanje

Če želite ponudbo ali brezplačno svetovanje, nas kontaktirajte prek obrazca na spletni strani ali nas pokličite. Lahko pa nas tudi obiščete – z veseljem vam pokažemo primere rešitev, ki jih že uporabljajo podjetja v vaši okolici.

Za dodatne smernice glede oblikovanja zdravih delovnih prostorov vam priporočamo uradna priporočila Evropske agencije za varnost in zdravje pri delu.

Prednosti ERG

ERG je več kot trgovina s pohištvom, preverite zakaj!

V ERG ponujamo ergonomske rešitve, prilagojene vašim potrebam. Z več kot 25 leti izkušenj izboljšujemo delovne pogoje v podjetjih ter postavljamo zadovoljstvo strank na prvo mesto.

7 dni brezplačno testiranje na vaši lokaciji

Razumemo da nakup več izdelkov je velika odločitev, zato se brezplačno prepričajte da so izbrani izdelki pravi za vas

Brezplačen servis tudi po garanciji

Smo redki, ki vsem s katerimi sodelujemo dlje časa nudimo tudi brezplačno servisiranje izdelkov, tudi po izteku garancije.

Brezplačna montaža na vaši lokaciji

Montaža več ergonomskih stolov in miz porabi veliko časa, zato to mi opravimo namesto vas brezplačno!

Brezplačna dostava

Vse izdelke, kupljene ali pa za testiranje brezplačno dostavimo k vam na lokacijo

Ste pripravljeni preoblikovati svoj prostor

Odkrijte, kako lahko naše ergonomske rešitve spremenijo vaše delovno okolje v bolj udobno, učinkovito in produktivno!